UCC's designlinje markerer først og fremmest, at UCC er en væsentlig, stærk og samlet uddannelsesorganisation på vej mod campus. Designlinjen signalerer et miljø af uddannelse og forskning, hvor seriøs viden går hånd i hånd med et legende, gennemslagskraftigt og raffineret univers. Samtidig udtrykker den nye visuelle identitet UCC's værdier om ægthed, nærvær og engagement.
Logoet er blevet opstrammet, men de oprindelige former er bevaret
med henblik på at fastholde genkendelse.
Design af selvbetjeningsløsning
Et magasin om indeklima
Raffineret og levende
visuel identitet
Dynamisk visuel identitet
Visuel identitet funderet på historisk fortid og naturskøn beliggenhed
Corporate website og webshop i responsive webdesign
Klassisk design skaber tryghed og tillid
Intensitet og styrke
Pjecelinjer for Kræftens Bekæmpelse
Udpluk af logoer, vi har designet gennem tiden
Visuel identitet, årsberetning og website kodet som responsive design
Hvervekampagne målrettet gymnasieelever
Visuel identitet der afspejler rummelighed og engagement
Magasin for Danmarks Evalueringsinstitut - målrettet pædagoger
Grafisk implementering af informationsmaterialer
Udvikling af koncept til årsberetning
Tvedelt byvåben vendt til en kommunikationsmæssig styrke
til en eksklusiv butterfly
Et elitært udtryk, der på en gang fremstår nutidigt og klassisk
Oplæg til logo og visuel identitet
Design af magasin med fokus på skoleledelse
Dynamisk business look til it-virksomhed
kampagneidentitet 2013
Publikationsdesign i nøgtern enkelhed
Designkoncept til to websites og publikationslinje
Visuel identitet der skaber håb og livsglæde
Magasindesign der emmer af levende og organiske virkemidler
Bomærke og webdesign
Norden møder Asien