Vi gør jeres sjæl synlig og genkendelig

Øjet flimrer hele tiden af indtryk; på nettet, på turen gennem byen eller når vi bladrer gennem postkassens publikationer. Det kræver noget ekstraordinært at få et øjebliks opmærksomhed og skabe kontakt. En stærk, vedkommende og meningsfuld visuel identitet gør netop det: Den skaber kontakt mellem jer og jeres interessenter. Den er et løfte om hvem og hvad I er og hvad man kan forvente af jer. Den visuelle identitet fortæller jeres historie uden ord og den appellerer direkte til betragterens nysgerrighed og følelser, så organisationen bliver set, genkendt og forstået midt i flimmeret af indtryk.

Succes, branding og opmærksomhed kræver troværdig og original kommunikation. Rumfang skaber visuelle identiteter, der springer ud af organisationens sjæl og udtrykker jeres strategi, mål, værdier, kultur, historie og selvforståelse. Derfor bruger vi mange kræfter på at lære jer at kende, når vi skal udtrykke jeres identitet i form og farver.  Det er afgørende for os, at jeres udtryk er vedkommende og meningsfyldt - både for jer og for jeres interessenter. På den måde er samtalen begyndt, længe før I mødes ansigt til ansigt.

Vores design er relevante, unikke, iøjnefaldende og konsistente.

Relevant, fordi designet fanger og udtrykker jeres ubevidste fornemmelse og får jer til at føle jer hjemme. Relevans er også at designet giver mening og skaber identifikation - både for jer og jeres interessenter. Unik fordi det har fanget jeres særlige sjæl og fortæller jeres historie. Iøjnefaldende, så designet skiller sig ud og skaber opmærksomhed og konsistent fordi designet er langtidsholdbart og løber som en rød tråd gennem alle virksomhedens visuelle udtryk, så jeres interessenter altid genkender jer og ser hvem I er. De fire indfaldsvinkler udfordrer og holder hinanden i skak og vi kunne for eksempel aldrig finde på at gå på kompromis med relevansen for at skabe et mere iøjnefaldende design.

Skitseprocessen er en vital periode i den visuelle identitets udviklingsproces. Her opstår alle tænkelige og utænkelige ideer, og det gælder om at se muligheder, vælge til og fra og turde tage beslutninger om, hvilken retning designet skal bevæge sig i.

Visuel Identitet stor

Hør mere

Ejer og Designer Britt Karlsen
på telefon 20 41 99 05 eller britt@rumfang.dk

alle cases
identiteter
webdesign
magasindesign
årsberetninger
brochurer
R3